نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

اشتباه بزرگ آلکنو|حذف والیبالی ها نتیجه رها کردن یک ساله ملی پوشان است

  • کد خبر: ۷۶۱۷۷
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
اشتباه بزرگ آلکنو|حذف والیبالی ها نتیجه رها کردن یک ساله ملی پوشان است
تیم ملی والیبال با شکست مقابل ژاپن از المپیک توکیو حذف شد.

فرشاد کاس نژاد | شهرآرانیوز، از کولاکوویچ تا آلکنو، یک سال بیهودگی آن شکست‌های شکننده‌ تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ ریمینی نمی‌توانست زمینه‌ساز یک شگفتی در المپیک توکیو باشد.
این حرف‌ها که لیگ ملت‌ها تمرین برای المپیک است، کاش خریداری نداشت و از ناکامی در لیگ ملت‌ها به پیام دقیق‌تری از وضعیت می‌رسیدیم. تیم ملی والیبال وقتی شانس موفقیت و درخشش و خلق شگفتی و هر چه را در لیگ ملت‌ها و المپیک از دست داد که یک سال را بدون مربی گذراند و منتظر نشست تا لیگ روسیه تمام شود و ولادیمیر آلکنو به ایران بیاید.


در آن یک سال که بیهوده گذشت، فدراسیون والیبال دچار این تصور بود که زیرکانه در تعطیلی بازی‌های ملی از پرداخت دستمزد مربی خلاص شده است. اما آلکنو وقتی کارش را در تیم ملی شروع کرد که فاصله کوتاهی تا لیگ ملت‌ها داشت.
او لیگ ملت‌ها را فدای المپیک کرد و تصمیم گرفت از لیگ ملت‌ها برای تدارکات المپیک استفاده کند، اما این اشتباه بزرگی بود که مرتکب شد و جز تمرین ناکامی، نتیجه دیگری برای والیبال ایران نداشت. ولادیمیر آلکنو در موقعیتی که تصمیم داشت تغییراتی در چهره تیم ملی پدید بیاورد، همواره درگیر بازی‌ها بود و در اوج رقابت در لیگ ملت‌ها و المپیک نمی‌توان مشغول تیم‌سازی شد. زمینه‌های ساختن این تیم باید در آن یک سالی ایجاد می‌شد که تیم ملی بدون مربی گذراند.
آلکنو شاید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تیم ملی والیبال ایران بود، یک مربی کارکشته که اگر در فرصتی کافی با تیم ملی ایران کار می‌کرد، شاید در لیگ ملت‌ها و المپیک تیم موفقی برای ایران می‌ساخت، اما فدراسیون والیبال خیال می‌کرد فقط برای مسابقات مربی می‌خواهد.
مربی تیم ملی در والیبال ایران طی دوره‌ای طولانی، در اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی و با شناخت دقیق از بازیکنان می‌تواند بهترین تیمش را بسازد، نه فقط در کوران مسابقات و درگیری در سخت‌ترین بازی‌ها. ولاسکو را که مثال می‌زنید، از قهرمانی ۲۰۱۱ در آسیا کارش را شروع کرد. فدراسیون والیبال، اما از جدایی غیرمنتظره ایگور کولاکوویچ تا شروع به کار ولادیمیر آلکنو، تیم ملی را در وقفه‌ای نزدیک به یک سال رها کرد. رها کردن یک تیم نمی‌تواند هیچ عواقبی نداشته باشد. لیگ ملت‌ها و المپیک نتیجه آن رفتار با تیم ملی را به رخ والیبال ایران کشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->